Advarsel Cookies bruges på dette websted for at give dig den bedste brugeroplevelse. Hvis du fortsætter, antager vi, at du accepterer at modtage cookies fra dette websted. OK

Levering af forsendelse

Levering af forsendelse
Forsendelsesmetoder
Alle produkter er omhyggeligt pakket og sendes med sporing og forsikring. direect forsikrer hvert ur til dets fulde værdi og sender det med et sporingsnummer. Du kan til enhver tid tjekke status på din ordre på din direect-konto. direect-forsendelser overlades kun til de bedste kurerer, herunder DHL, DPD og UPS, der er førende inden for ekspresforsendelser med fly. Standardforsendelse beregnes på kassesiden i henhold til postnummer og land. Vi leverer til EU-landene USA, Canada og Storbritannien. Forsendelsesomkostningerne omfatter told og toldgebyrer for forsendelser til alle EU-medlemsstater samt til Storbritannien, USA og Canada. 

 
Leveringstider
Den forventede leveringstid varierer for hvert enkelt produkt og kan ses på produktbladet, hvis det er tilgængeligt, og på checkout-siden, i e-mailen med ordrebekræftelsen og også i dit reserverede område i afsnittet "Ordrer" efter at du har afgivet din ordre. Generelt varierer den gennemsnitlige leveringstid afhængigt af destinationen og det valgte produkt. Før ordren afgives, vises den endelige leveringsdato, som er estimeret på baggrund af den destinationsadresse, der er angivet ved kassen. 

Forsendelsesstatus
Når ordren er blevet afsendt, modtager kunden en bekræftelse pr. e-mail fra direect og den kurer, der har leveret forsendelsen. E-mailen indeholder et link, der kan bruges til at kontrollere forsendelsens status uafhængigt af hinanden. I det reserverede område er det også muligt at tjekke status for ordren og følge forsendelsen til enhver tid ved at klikke på knappen "SHIPMENT STATUS" (forsendelsesstatus).

Forsendelsen kan også spores direkte fra kurerens websted via den e-mail, som de sender til den e-mailadresse, der blev opgivet, da ordren blev afgivet. De fleste af vores ordrer ankommer til tiden. Der kan dog forekomme forsinkelser i leveringen som følge af begivenheder, der ikke direkte kan tilskrives direect eller kureren (f.eks. dårligt vejr, myndighedernes inspektioner).

Hvis din ordre endnu ikke er ankommet, anbefaler vi, at du tjekker de e-mails, som direect har sendt dig. Hvis du har modtaget en sporingsmail, kan du kontakte kundeservice hos den kurer, der har bragt din pakke, direkte.

Hvis du har afgivet ordren med en registreret konto, vises forsendelsesoplysningerne i forsendelsesbekræftelsen og i ordreoplysningerne på din personlige konto. Hvis ordren derimod endnu ikke har forladt direect logistics på den planlagte dato, skal du kontakte direect kundeservice.